Een nieuw platform voor de regio!

Tags:

9 april 2025

Viering van de lancering van het nieuwe platform /Metropola

Een nieuw samenwerkingsverband vraagt om een nieuwe sterke visuele identiteit. De visuele identiteit van /Metropola moet de kernwaarden van het platform weerspiegelen: optimisme, verbinding, tastbaarheid, creativiteit, delen en vertrouwen. Door een herkenbare en uniforme stijl versterken we de zichtbaarheid en zorgen we voor cohesie tussen evenementen, publicaties en discussies. Het online platform fungeert als centrale hub, met interactieve en visuele elementen die complexe ruimtelijke vraagstukken inzichtelijk maken.

Heldere typografie, dynamische infographics en toegankelijke communicatievormen stimuleren betrokkenheid en dialoog. Een flexibele en implementeerbare huisstijl verbindt de architectuurcentra, terwijl inspirerende en toekomstgerichte ontwerpen het gesprek over de Metropoolregio Amsterdam toegankelijk en impactvol maken voor alle belanghebbenden.

Lancering op 10 april 2025

De lancering van het platform vieren we officieel tijdens de eerste bijeenkomst onder de vlag van /Metropola op 10 april 2025 bij De Sering. In deze eerste bijeenkomst staat de langetermijnverkenning van het Westelijk Havengebied en het Noordzeekanaalgebied centraal. Welke scenario’s zijn denkbaar? Hoe sluiten beleidsvisies aan op de lokale praktijk?